Dotace

Starší příspěvky

Jazyková učebna

Obec Stará Ves n. O.

Šablony zjednodušeného vykazování I.

Naše škola je úspěšným žadatelem o dotaci v rámci OP VVV výzvy č. 02_16_022, Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I.
CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_022/0005732, pod názvem: „ŠABLONY ZŠ, MŠ STARÁ VES“
Doba realizace projektu: 1. 9. 2017 až 31. 8. 2019
Výše podpory: 1 052 337,00 Kč

Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.
Projekt je zaměřen na podporu a rozvoj následujících témat: personální podpora pro děti a žáky ohrožené školním neúspěchem, profesní rozvoj pedagogů, volnočasové aktivity vedoucí k rozvoji klíčových kompetencí, usnadnění přechodu dětí z MŠ do ZŠ a spolupráce s rodiči.

Aktivity pro MŠ
Číslo aktivity: I/1.1 Školní asistent – personální podpora MŠ
Cílem této aktivity je poskytnout dočasnou personální podporu – školního asistenta mateřským školám. Aktivita umožňuje vyzkoušet a na určité období poskytnout větší podporu zejména dětem ohroženým školním neúspěchem.

Číslo aktivity: I/2.2 Osobnostně sociální rozvoj předškolních pedagogů MŠ v rozsahu 16 hodin
Cílem je podpořit pedagogy mateřských škol ve zvyšování kvality jejich každodenní práce při vzdělávání a výchově dětí.

Číslo aktivity: I/2.3a: Vzdělávání pedagogických pracovníků MŠ – DVPP v rozsahu 16 hodin_Čtenářská pregramotnost
Cílem aktivity je podpořit profesní růst pedagogických pracovníků pomocí dlouhodobého vzdělávání a průběžného sebevzdělávání.

Číslo aktivity: I/3.3 Odborně zaměřená tematická setkávání a spolupráce s rodiči dětí v MŠ
Cílem aktivity je poskytnout rodičům dostatečný prostor a informace pro včasné rozmyšlení všech faktorů spojených s nástupem jejich dětí na základní školu.

 

Aktivity pro ZŠ

Číslo aktivity: II/1.2 Školní speciální pedagog – personální podpora ZŠ
Cílem této aktivity je poskytnout dočasnou personální podporu – školního speciálního pedagoga (dále jen “speciální pedagog”) základním školám, které začleňují do kolektivu minimálně 3tři žáky s potřebou podpůrných opatření prvního stupně podpory/se speciálními vzdělávacími potřebami .

Číslo aktivity: II/2.8 Vzdělávání pedagogického sboru ZŠ zaměřené na inkluzi – vzdělávací akce v rozsahu 8 hodin
Cílem aktivity je podpořit profesní růst pedagogických pracovníků pomocí dalšího vzdělávání prostřednictvím ucelených vzdělávacích programů.

 Číslo aktivity: II/3.1 Čtenářský klub pro žáky ZŠ
Cílem aktivity je realizace čtenářského klubu pro žáky základní školy. Má formu volnočasové aktivity a vede k rozvoji klíčových kompetencí.

Číslo aktivity: II/3.2 Klub zábavné logiky a deskových her pro žáky ZŠ
Cílem aktivity je realizace klubu zábavné logiky a deskových her pro žáky základní školy. Má formu volnočasové aktivity a vede k rozvoji klíčových kompetencí.

Číslo aktivity: II/3.3 Doučování žáků ZŠ ohrožených školním neúspěchem
Cílem aktivity je podpořit žáky ohrožené školním neúspěchem prostřednictvím možnosti doučování.